***نــوگـل زندگــی بـابـا و مـامـان***

زندایی و دلسا

1393/6/14 10:13
نویسنده : مامان سمیــرا
2,811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.سلام.سلام.آرام

مسافرکوچولوی ما دخترعمه دارشد.جشن

منم زندایی شدم.

به نظرم زندایی شدن به اندازه خاله بودن لذت داره.محبت

اسمشو دلسا گذاشتن.

دلسای ما روز جمعه ساعت 13.30 به دنیا اومد.بغل

لحظه به دنیا اومدنش من وخاله لیلا پشت درب اتاق زایمان بودیم.

قدم نورسیده بر همگی مبارک.

این عکس یک ساعتی تولد دلسای ماست.

راسی دلسا کوچولو با گفتن خبرتولدت،مشتلق خوبی ازمامان بزرگ گرفتم.خجالت

                                                                   

                 

                              

                 
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

danielnv
22 شهریور 93 10:31
سلام دوست عزيزم از ساييتون ديدن کردم واقعا مطالبش عالي بود ...
مامان سمیــرا
پاسخ
سلام مرسی دوست عزیز. از لطفت ممنونم.
هانیه
23 شهریور 93 23:10
ووی عزیزم. چه ناز.ماشاالله.قدمش مبارک زن دایی شدنتم مبارک .
مامان سمیــرا
پاسخ
ممنونم. من سعادت خاله شدن روندارم ولی ازینکه زندایی شدم خیلی خوشحالم.احساس میکنم حس خاله بودن وزندایی بودن یکیه
مریم
27 شهریور 93 14:54
واااااااااای عجیییییییییییییجم چه با مزه اس.خدا حفظش کنه.ایشااااااله نی نی خودت
مامان سمیــرا
پاسخ
مرسی گلم. ایشالا ماهم مامان شدن شمارو ببینیم
adele
28 شهریور 93 17:37
بسیار مبارک است....ایشالا یک روز پیام بزاری ک داری مامان میشی دخی....
مامان سمیــرا
پاسخ
مرسی گلم. ایشالا روزیم قسمت خودت بشه
محمد جواد
31 شهریور 93 18:56
خیلی قشنگ بود ما هم با اومدن دلسا بازم پسر خاله شدیم . انشاالله بزودی پسر عمه بشیم.
مامان سمیــرا
پاسخ
سلام جواد جان. مایه افتخارمنه که به وبلاگ کوچیک ماسرزدی. ازدعای قشنگتم خیلی ممنونم.
لیلا
31 شهریور 93 19:00
سلام مامان سمیرای گل. از وبلاگ بسیار قشنگی که درست کردی ممنون. خیلی زیبا بود. امیدوارم برای مادرای جوان مطالب خوب و آموزنده ای گذاشته بشه و این یک راه ارتباطی و تبادل اطلاعات خوبی باشه.
مامان سمیــرا
پاسخ
سلام خواهرخوبم. به سربنده منت گذاشتی و با اومدنتون به این وبلاگ برکت دادید. من با این وبلاگ خیلی کارها دارم. قراره کلی خاطرات شیرین تو دل خودش جا بده. بازم سر بزنید.خوشحال میشم