***نــوگـل زندگــی بـابـا و مـامـان***

آش پشت پا

1393/5/1 11:50
نویسنده : مامان سمیــرا
1,713 بازدید
اشتراک گذاری

            

               دستم برای تکان دادن خداحافظی میلرزد

               نگاه دلم پر از التماس دیدن است

               چشمهایم خیره به دنبال قدم هایت

               من پر از گریه های بدرقه ام

               بجای آب ، اشکهایم را تقدیم رفتنت میکنم

               دستهایم را به آسمان میگیرم

        تو را دعا میکنم

        خدایا... مسافری که دلم همراهش هست هر کجا میرود به سلامت بدارش.

                      

               

               

               

واینکه...

سه روز بعد بساط " آش پشت پا " رو آماده کردم.

24 کاسه آش نیت کرده بودم که به وقت افطار 22 کاسه رو بین همسایه ها توزیع کردیم و دوتای آخرو خودمون خوردیم.

 

                      

                

                 
                

                

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صفورا
12 مرداد 93 9:16
قبول باشه گلم
مامان سمیــرا
پاسخ
ممنونم